Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

söndag 3 januari 2016

Art-Patrik in på Fiskeligan!!!

Det är med stort nöje vi vill presentera årets nya medlem på Fiskeligan!

Namn: Patrik
Ålder: 36
Bor: Göteborg

Fiskar helst: Artfisket ligger såklart mig varmt om hjärtat. Mikrofisket efter de minsta individerna med riktigt lätta grejer är något som jag tycker är kul också samtidigt är något av det roligaste fisket som finns flötmete efter gädda. Jag gillar helt enkelt nästan allt fiske, från havsfiske i båt till mete i någon liten vattenpöl efter elritsa.

Fiskar helst inte: "Blint" nötarspinnfiske, är för lat för det.

Målsättning för 2016: Blev både ärad och oroad när jag fick inbjudan till fiskeligan, jag misstänker nämligen jag inte kommer kunna fiska lika mycket som jag brukar kunna göra det här kommande året. Så någon extrem topplacering är inget jag vågar hoppas på. Det jag däremot hoppas på är att kunna komma iväg på diverse roliga fisken. Rent specifikt har jag ännu inte hunnit sätta årets mål men några nya arter hoppas jag på. Den här hösten blåste bort så en specifik sak jag hoppas på är att kunna komma ut när det fortfarande är ganska kallt i vattnet och fiska efter skäggsimpa. En art jag rent bokstavligt stött på :)


Varmt välkommen in i gemenskapen på Fiskeligan Patrik!

Vill ni veta mer om Patriks fiske så kan ni hitta Patriks fiskeblogg här:

www.artjakten.se



/Hasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar