Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

måndag 28 augusti 2017

Invasion!

Ett fiskepass i Ystad hamn visade på invasion av svartmunnad smörbult! Nu e vi på väg hem. Linda o Melvin va lite lag först o trodde att dom skulle få fler än mig o Hilda. Men vi körde krok strl 22 och Linda nr 8. 

Hilda tog den första. Sedan jag och efter att jag o Hilda hade 3 vars så lät vi Melvin va med på vårt mygelspö. men Linda fick napp o Melvin fick dra upp den. Vi matade ankorna när vi skulle gå och hade en armada efter oss när vi gick mot land. totalt fick jag o Melvin o Milda 4 var. Linda fick 0 denna gången.

12 poäng var till mig, Hilda och Melvin, Hilda tar sig från 28:e till 22:a plats, Melvin passerar Ola och Viola upp på 15:e plats!

 /Albin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar