Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

tisdag 11 mars 2014

Gringo och båge!

Christian AKA Putte skickade dessa hemmagjorda Gringo-drag på posten igår!


Det blev till att prova direkt, jag körde precis ett after-work fiske i dammarna på jobbet där det går både stora abborrar och regnbågar.


Tyvärr satte jag detta orangea drag direkt men sen högg det på en fin båge!


1,28kg vägde jag denna vackra fisk till. Fisken gick det ärofyllda ödet till mötes att bli middag till Team Isola Mackan!

Men jag ville också ha en middag och testade några till av dragen.

Det small på ett par gånger till och jag landade två 8 hektos fiskar varav den ena var väldigt fin och fick följa med hem ;)

56 poäng till mig även om det känns lite fuskigt att fiska regnbåge i dammar och det inte lär bli många sådana pass så räknas dem.

Detta innebär att jag tar över andraplatsen helt själv och petar ner Andy till bronsplatsen.

/Hasse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar