Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

måndag 16 augusti 2010

Andra norgeresan för min(Adam) del, bilderna!

Här fajtas jag med hälleflundran (15,47 kg 112,5cm), den tog på glidbottenmete med relativt liten sillbit.


Så var fisken uppe, checka magen! Hade 3-4 krabbor i magen samt några mindre obeskrivbara fiskar! Resans andra fisk...

Den första var en rödspotta på 1,03 kg, men jag tog en på 1,84 kg 54,5 cm(bilden till höger)


Innan jag hann haja vad som hände så hade jag fångat några blåkäxor, här är ligarekordet på 350 gr 46,3 cm! Thede fick långa på 1,47 kg och knot, Vilmar har sin första svart smörbult i handen. Sista bilden är två långor som jag tog på omkring 2,5 kg !
Klicka på bilderna för att få dem större om ni nu inte skulle fatta det utan min hjälp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar