Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

tisdag 13 december 2011

4000!

Ja, det är gjort!

För första gången i ligans historia har någon kommit över 4000 poäng!

Det var under dagens lakefiske som jag pressade gränsen och ligger nu på 4013 poäng.

Tidigare toppnoteringar är

2005, Adam 3576 poäng
2010, Adam 3539 poäng
2005, Hasse 3515 poäng

Att jag fått så höga poäng beror till stor del på att jag har fångat många nya arter för ligan i år och därmed fått mycket extra poäng men jag har också haft ett bättre fiskeår än någonsin tidigare. Endast ett år tidigare har jag fångat fler fiskar och aldrig tidigare fler arter än i år.

Men det är ännu två veckor kvar av året och några fiskepass till ska jag hinna med innan det är dags för en summering.

/Hasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar