Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

torsdag 11 oktober 2012

Veckans fiske.

Jag har varit utan dator några dagar och därför inte kunnat uppdatera bloggen.

Här kommer dock en sammanfattning av den senaste tidens fiske.

Först var jag och Thede vid Granudden i söndags.

Det var segt fiske med bara ett par napp.

Jag fick dagens enda fångst en mört.

Adam och Andy lyckades bara marginellt bättre.

Andy med dagens enda fångst, en liten lake.


Idag körde jag o Pär ett eftermiddagspass vid Siesjön men det enda som hände var att Pär hade en efterföljande gädda som dock vände i sista sekund.


Det roligaste som hänt denna veckan i fiskeväg var nog den gamla konversationen jag hittade mellan mig och Calle från dagen då han tog sin drömfärna.

Kolla det hetsande meddelandet jag skickade dagen innan...



Totalt 1 p för mig och 5p för Andy.

I helgen har vi bokat in oss på Clipper för havsmete.

/Hasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar