Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

tisdag 5 juli 2016

Artrik och Kiwimannen nära svenskt rekord på träningsläger!!

Hej,

En rapport på ett gäng fiskar som jag, lite småfult, samlat på mig under ett par veckor nu. Såg att jag trillat ner några placeringar vilket kan göra vem som helst ilsken. 



Vad gör man åt det, förutom att stå vid en sjö och surt tugga på ett spö? Jo man samlar ihop sina alternativa personligheter och sticker och fiskar! Kiwimannen fick hänga på då Kapten Retro inte har fiskat på ett tag nu, lite oklart var han är. Det går vissa rykten om att han tycker att fiske är för pöbeln och har börjat med fasanjakt istället. Dock tror man att detta kan vara en taktik för att förvilla kiwimannen inför kommande arttävlingar mellan dom.




Det har alltså blivit några korta spontanturer till mitt rudavatten vilket har resulterat i en och annan ruda. På den bästa/längsta turen blev det 96 rudor och 4 guldfiskar.




245 st under tre hekto.
23 st 3 hekto.
2 st 4 hekto (där en av dom troligen var guldfisk, mao nytt svenskt rekord, fipplade i den när jag skulle fota den tyvärr).
5 guldfiskar, troligen är några av rudorna i den stora batchen också guldfisk men det är ju samma poäng så...


Om jag räknat rätt blir det 1770 poäng till mig?

Jag ruschar därmed förbi både Marcus, Adam och Petter upp på fjärdeplats!

/Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar