Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 9 augusti 2024

Ligarekord på gräskarp och Petter återtar ledningen!

 Petter slår till med ett nytt ligarekord, några vänner hade bett honom hjälpa till med att fånga in en gräskarp i deras damm.

De hade försökt själva men fisken var för stor för deras fiskegrejer och slet sig hela tiden.

Efter att ha läst på lite så riggades flytbröd och mäskningen satte igång!

Efter ett tag slukades brödet med hull och hår!

En otroligt tuff fight slutade med landad fisk och en rejäl höjning av ligarekordet.

Förra ligarekordet som undertecknad hade löd 5,25kg 82cm men denna fisken var betydligt grövre.


85cm lång men hela 10,42kg tung var denna gräskarp!

Detta ger Petter 818 poäng och Petter tar sig förbi Andy upp i ligaledning igen!

/Hasse

1 kommentar:

  1. Jag rekommenderar starkt denna tjänst för dem som har svårt att försöka återställa sin relation/äktenskap. Han är den verkliga affären. Du kan nå Dr Gideon på WhatsApp: +2347042191323 av respekt för dig och dina trollformler måste jag göra detta vittnesbörd känt. Jag har varit på andra spell spins utan resultat. Jag ville bara komma till dig tidigare, jag fick det bästa av dig. Min exman har varit borta i åratal och jag har åkt överallt och besvärat hjälp men till ingen nytta förrän min vän presenterade mig för Dr Gideon. Efter att kärleksförtrollningen var klar fick jag äntligen ett samtal från honom. Hans besvärjelser gjorde underverk och min man är full av kärlek igen. Det var som ett mirakel! Han kom plötsligt tillbaka med blommor som sa att jag skulle förlåta honom, jag blev verkligen förskräckt och chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse och att jag skulle acceptera honom tillbaka. Jag har väldigt ont om ord och är glad, du är en Gud sänd till mig och hela min familj. Och nu är jag en glad kvinna igen. Tack så mycket Dr Gideon Alla som letar efter riktiga trollformler kontakta Dr Gideon på WhatsApp/Viber: +2347042191323
    E-post: drgideon611@gmail.com

    SvaraRadera