Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

onsdag 14 augusti 2024

Nya arter till Adam, Reg till Sanna och giftig fisk till Edit!

Nu kommer en rapport från Adam, Sanna och Edit!

Det har fiskats en hel del för Adam och det har blivit två nya arter i form av silverruda och äntligen kusttobis till Adam, art 113 och 114 för Adam!


Sanna har fångat en till reg fenknot vilket är hennes andra reg och nu har hon två regfenknötter!


Edit har fångat den läckra men giftiga fjärsingen och en skrubbskädda.



Adam 1244p 
3 Öring 6 hg
5 Brax 
9 Björkna  
1 Faren 510gr 
3 skrubbor 
10 abborre
 25 mört 4hg 
1 ornate wrasse
1 junkergirella 
2 ruda 1,54kg 42cm 
7 fjärsing 
1 fenknot 0,2 
1 näbbgädda 0,6hg 
1 torsk 
1 färna 
1 löja 
1 karp 1,5kg 
1 sarv 
3 silverruda 0,89 37cm 1,43 42cm 0,9kg
5 berggylta (0,9 1,0 0,6) 
8 blågylta 0,3x2hg
4 makrill  
4 torsk 
2 pigghaj (1,8kgx2)  
1 glyskolja 
7 fjärsing  
9 rötsimpa 0,325g 0,2 0,1x3  
1 kusttobis 9 cm  


Sanna 260p
1 fenknot 385g 33cm 


Edit 4p
1 fjärsing
1 skrubba

I tabellen går Adam in på en femteplats!
Sanna tar sig in på 10:e plats precis före Jennie och etta i tjejligan!
Edit placerar sig 21:a.

/Hasse

1 kommentar:

  1. Hej vänner, jag är läkare till yrket. Jag trodde aldrig på superfeshier på grund av min yrkeserfarenhet förrän jag träffade Dr Gideon, en kraftfull trollformler som är fantastisk med sitt arbete. Jag hade problem i mitt äktenskap på 12 år när jag upptäckte att min man hade en affär med sin kollega så jag konfronterade honom, allt han kunde säga till mig var att jag borde vara redo för en skilsmässa eftersom han är trött på mig, det var verkligen överraskande. för om två dagar får jag skilsmässointyget av honom, jag ber honom att sluta men han betedde sig konstigt, han tänker inte ens på hur det kommer att påverka våra barn, då pratade jag med en kompis om mitt problem och hon berättade hur hon var i en liknande situation men Dr Gideon kastade en kärleksförtrollning för henne som räddade hennes äktenskap, jag var skeptisk men jag vill verkligen inte ha ett misslyckat äktenskap så jag kontaktade doktor Gideon för att få hjälp efter att han- jag förklarat min situation, Jag fick höra vad jag skulle göra och idag är min man ifred med mig igen och har slutat med alla sina dåliga handlingar mot mig. Om du har ett problem i ditt förhållande är Dr Gideon ditt sista stopp för en lösning. Du kan kontakta honom på WhatsApp:. +2347042191323
    E-post: drgideon611@gmail.com

    SvaraRadera