Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 9 augusti 2024

Taggmakrill och Alva in på årets liga!

Jag har fiskat lite sporadiskt den senaste tiden mest har det blivit något kast när vi har haft fiskeskola på jobbet men även några korta kvälls eller morgonpass.

Det roligaste som kommit upp är taggmakrill.

En annan som också fångat taggmakrill är Alva som därmed får sin 22:a art i Sverige!


När Alva får ny art ska det firas med glass!


Även pappa Patrik hade anledning att fira för han har fångat tre stycken tunnläppade multar.


Totalt:

Alva 10p
1 taggmakrill

Patrik 60p
3 tunnläppad multe

Hasse 45p
1 taggmakrill
1 sill
10 stensnultra
1 skärsnultra
10 vitling
1 abborre

I tabellen går Alva in på en 16:e plats och Patrik avancerar till en 13:e plats.

/Hasse



1 kommentar:

  1. Hej vänner, jag är läkare till yrket. Jag trodde aldrig på superfeshier på grund av min yrkeserfarenhet förrän jag träffade Dr Gideon, en kraftfull trollformler som är fantastisk med sitt arbete. Jag hade problem i mitt äktenskap på 12 år när jag upptäckte att min man hade en affär med sin kollega så jag konfronterade honom, allt han kunde säga till mig var att jag borde vara redo för en skilsmässa eftersom han är trött på mig, det var verkligen överraskande. för om två dagar får jag skilsmässointyget av honom, jag ber honom att sluta men han betedde sig konstigt, han tänker inte ens på hur det kommer att påverka våra barn, då pratade jag med en kompis om mitt problem och hon berättade hur hon var i en liknande situation men Dr Gideon kastade en kärleksförtrollning för henne som räddade hennes äktenskap, jag var skeptisk men jag vill verkligen inte ha ett misslyckat äktenskap så jag kontaktade doktor Gideon för att få hjälp efter att han- jag förklarat min situation, Jag fick höra vad jag skulle göra och idag är min man ifred med mig igen och har slutat med alla sina dåliga handlingar mot mig. Om du har ett problem i ditt förhållande är Dr Gideon ditt sista stopp för en lösning. Du kan kontakta honom på WhatsApp:. +2347042191323
    E-post: drgideon611@gmail.com

    SvaraRadera