Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 3 juni 2016

Blandat fiske!

Hej på er!

Det ligger några rapporter och väntar, tyvärr har min mobil dött helt då den slutat ladda så om ni har skickat någon rapport de senaste tre dagarna så har jag inte fått den.

Jag har fångat 1 mört, 2 abborrar, 1 elritsa, 1 lerstubb, 1 bergstubb och 1 svart smörbult de senaste dagarna. Roligast har varit att guida upp större kantnål och tångspigg till fiskeliga-hangaroundsen Christian och Simon.

Adam har stulit min kamera och mina bilder på min mobil kommer jag inte åt så här kommer en bild från min jobbmobil på havet från i förrgår.


Imorgon ska jag försöka hinna meta lite och på söndag blir det nog ett större äventyr.

Kontakta mig på facebook om ni behöver få tag på mig tills min mobil är lagad.

13 poäng till mig!

/Hasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar