Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

söndag 6 januari 2013

Thede och Hasse in på årets liga!

Jepp vi var och körde lake vid Granudden idag. Det var jag och Thede som inledde våra fångster 2013 med varsin gärs :D


Det blev två gärsar för mig och en för Thede.

När det blev mörkt kom Simon och tog plats bredvid oss och nu började laken nappa.


Min tredje fisk för året en lake.

Snart fick Thede en också och vi hade totalt 10-15 kontakter med lake men det slutade med att jag fick 3 stycken, Thede 1 och Simon ingen.

Simon hade tre napp men alla stal fiskbitarna.

Troligtvis var det stora fiskar i görning även ikväll men ingen av dem kom upp.

Vi hade inte jättelång tid på oss idag heller då både jag och Simon skulle på fotbollsträning.

19 poäng till mig och 7 poäng till Thede gör att jag går upp på femte plats precis framför Linda P och några poäng bakom Ola.

Thede placerar sig sjua strax före Calle.

/Hasse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar