Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

måndag 9 december 2013

Fiskesugen

Ja nu är fiskesuget stort..

Det är över en vecka sedan jag fiskade och det är alldeles för länge!

Stormarna avlöser varandra och det är endera hagelskurar, åska! (hade vi i fredags), snöslask eller blåst som sabbar.

Jag hoppas ändå komma ut på ett par pass till de närmsta veckorna. Närmst till hand ligger drop-shot i Vallgraven i Göteborg, artfiske i Varberg, femtömmad skärlånga i Halmstad och lakemetet.

Vi får se var som händer, jag har i alla fall uppdaterat retrorutan som ni finner längre ner på sidan :D

/Hasse

2 kommentarer:

  1. Säg till om du vill ha sällskap. Jag är också fiskesugen!!

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill, söndag verkar bli en fiskedag för mig om vädret tillåter?

    SvaraRadera