Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 23 juni 2017

Perfekta uppladdningen inför midsommar!

Tjena :)
Nu kommer rapporten från gårdagens underbara Gös pass!

Kom ut på vattnet vid 6 tiden och kunde snabbt konstatera att gösarna var i högform! Jag han inte mer än att släppa ner jiggen på lodets första eko och pang! gösen svalde hela jiggen och jag hade valt rätt färg på jiggen för dagen :)

De grymma fisket fortsatte och på bara 10 min hade jag 5 gösar landade, riktigt roliga fighter på lätt utrustning :D

Jag och polaren lyckades tillslut att landa hela 31 st gösar!


Jag lyckades fånga 21 st av dem! Vikterna var, 6 st 2 kg, 7 st 1,5 kg, 8 st 1 kg.

Nu får fisket vila och de är dags för att fira midsommar!!

450 poäng!

/Petter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar