Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

söndag 10 juni 2012

Fin skrubba vid Getterön

Min gamla elev Christoffer Holmer ringde häromdagen för att be om lite guidning i Varberg medan hans tjej var i Ullared och shoppade.

Jag fick guida han via telefon först då jag inte han vara med hela tiden.

Redan när jag kom fram hade Stoffe precis landat en riktigt fin skrubba på 800gram.

Jag kunde inte erbjuda Stoffe något riktigt höjdarfiske, det blåste ganska hårda pålandsvindar men vi fick ett par napp och jag lyckades landa min andra svarta smörbult för året.


Bytte lokal till en plats i lä, menvi han knappt börja fisk där för jag hade bråttom ner till Halmstad för att hinna se klubben slå Varberg med 3-1, riktigt gött!

2p till mig också.

/Hasse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar