Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 22 juni 2012

Småspiggsfiske med bonus

  Idag tog jag en liten tur ner till min småspiggs hot-spot!

Den årliga småspiggen skulle upp.

Som alltid lurigt att fånga småspigg men snart kom första nappet!

Jag trodde knappt mina ögon då en liten sutare kom upp. Det är första sutaren jag fått här.


Till sist fick jag dock upp mitt småspigg men jag tappade i det innan jag fick fotograferat det.

Dröjde kvar för att se om jag kunde fånga fler sutare och det kom upp två till på kort tid!

Ingen storlek men det ska undersökas vidare vid senare tillfälle.

20 poäng till mig.

Dennis och Simon rapporterar samtidigt varsin gädda från Nössemark. 1,3kg till Simon och 
1kg till Dennis som får 13 respektive 10 poäng. 

Dennis passerar därmed Sanna upp på 12e plats och Simon placerar sig på en 14e plats.

Glad midsommar!

/Hasse





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar